kawan saya

wuduk adalah pembersih muka yang paling berkesan

heyyyy sayanggg......ni nak cakp cikit..hee...x yah lahhh kite tempek bedak tebal..bulu mata panjang 10 inci.bibir semerah merah sirap :p..pipi pink-2  ape bagai.heee..boleh mekap...x salah right? cume jgn over..mekap tebal-2 pun mcm rimas aje kan...nak nmpk cantik, selalu lah kite berwuduk...insyaAllah kecantikan seorang wanita itu teserlah :)
Antara tip muka bercahaya yan membekas kepada kehidupan ialah kesan wuduk. Sabda Rasulullah s.a.w  bermaksud "Seunguhnya umat ku akan kelak dipangil di hari kiamat dalam keadaan  putih cemerlang kerana kesan daripada air wuduk."Ini satu jaminan kecantikan abadi.

KECANTIKAN SEORANG WANITA HANYA UNTUK SUAMI ;)


MAAF! SEANDAINYA MEERA TERSALAH KATA....THANKS READERS..PEACE!

#Selepas kebersihan wajah dengan wuduk, kemudian muka pula berhias dalam batas syarak akan terserlah kecantikan.

5 comments:

✿Gucciey Lavender✿ said...

ehem . saya setuju ... byk hikmah mngambil wudu' sebenanya ...

NURUL AMEERA said...

hee..thanks :)

Ida Roslan said...

betul tu, setuju sangat2 =).

iedchan said...

betul2..tgk org2 tua yang selalu ke surau..berseri je muka drg..hehe..btw i folo u..ehhe

NURUL AMEERA said...

iadchan >betul :) folo u too